Magkänsla

Just nu känner jag mig så lycklig.

Lycklig över att vara relativt frisk igen,
över att ha mig själv och en bra relation till mig själv,
över att ha en sån fenomenalt bra, snäll, fin, duktig och rolig rummis,
över att det är vår,
över att jag har så mycket meningsfullt att sysselsätta mig med,
över att jag har så mycket att se framemot,
över att jag ska få håret klippt imorgon,
över att delar av min familj flyttar hit i sommar,
över att jag varit på bio och sett mysig film ikväll,
över mina underbara föräldrar,
över att finnas till.


Tillvaron är bra fin.
Och min livsgnista är tillbaka.



Hejdå förkylning, hej våren och livet här kommer jag!



Kommentarer

Underbart!
Snorkling vid Öckerö i sommar.
Och cheesecake i vår.
Icke att förglömma.
Anonym sa…
vilken förs tillhör du i götet?
Agneta sa…
Underbaaart!!! Livet är oslagbart! Dä ä bá o åk!! Kramar. Mu.
Ro sa…
Läste nu... Och jag längtar efter att vi kan umgås mycket och ofta... Vi blir världens sällskapligaste fåglar...
Love you so much min duktiga lillasyster!!!!!

Populära inlägg