Hi-tech life ab

Sitter på jobbet. En tämligen händelselös lördag. Testar att blogga via mobilen bara för att jag kan.

Ja, för snällgullot Monica lät mig ärva hennes HTC-lur, så nu är jag också inne i smartphoneträsket som alla andra. Eller okej inte alla. Meneee. Ja.

Var lite rädd att separera från min gamla goda SonyEricsson... men den här rackarn håller mig sysselsatt på ett föredömligt vis!

Ja vad ska man berätta? Solen skiner och det känns vårigt.
Amadeus är och hälsar på i helgen, vilket vi uppskattar i det lilla hushållet. Mycket falsksång, fuldans och kortspel blir det. Sweet.

Snart är det bröllop i Umeå och till veckan måste jag dra igång med allt som ska dras igång inför det.
Inte minst hitta lämplig klädsel.

Tur det är lön på måndag...


Ja. Nämen. Om man skulle ta och göra nåt vettigt ett tag... så att man kan plöja lite Arrested Development sen.

Att jag har världens bästa jobb? Tack jag vet! Och jag är så tacksam för't.


Peace!

Kommentarer

Populära inlägg