Men jag lever ändå

Jag behöver lite inspiratioooon!

Annars då?
Jo tack. Helt okej. Trött. Men jag unnade mig att låta bli att stressa när jag vaknade 08.40 imorse. Eller rättare, när mina ögon vaknade.
Resten av mig vägrade.
Så jag tog min kaffekopp och min datapata och bäddade ner mig igen. Slösurf och Radio Guld-lyssnande gjorde så småningom susen.

(Allt med Sundsvall känns så tryggt när jag inte bor där längre.)

Nu sitter jag upprätt, och har dessutom inmundigat frukost (äggröra och bacon, så himla gott varendaste morgon).

(Jag gillar parenteser.)


Ska snart bege mig iväg och försöka dela ut några brev på ett distrikt där man inte kommer åt att "knacka dörr".
Sen ska jag träffa Linda för lite eftermiddagstjänst.


Äsch. Inte vet jag. Vad ska jag skriva?
Borde baka, baka och baka lite till. Inför bygget. Men det kommer. Jag hinner. Orkar inte just nu.


Har sett klart första säsongen av Parenthood förresten. Sisådär nåt år efter alla andra.
Nå. Vad bra den är! Väntar på att H-boy ska tillhandahålla säsong två.



Det var allt ni fick ur mig idag.


Här kommer en bild på min favoritsysterdotter, tagen av föräldrarna hennes i Turkiet för fyra år sen.

Lillknubbarmen! Och minen! Åh!






Glad onsdag dårå.

Kommentarer

Populära inlägg