Vi två är saknade till havs

Idag är en sån där dag då jag inte bara lyssnar på musik, utan även känner den med varenda litet kroppsfiber.

Suger i mig den och låter den genomsyra blodomloppet.

Soundtracket från Across the universe är helt fantastiskt bra. "Helter skelter" är en pärla som växer för varje lyssning.
"Happiness is a warm gun" och "It won't be long" likaså.


Håkan Hellströms nya "River en vacker dröm" har också tagit plats i hjärtat mitt för att pumpa runt sina strofer och melodier om och om igen.

Åh. Vad mer? "What's the point" med finfina Johnossi.
Och så vidare med mera.


Sen finns det ju en liten streetdansöswannabe inom mig, som gillar hiphop och sånt där modernt och fräsigt också. Då passar till exempel "Empire state of mind" med Jay-Z och Alicia Keys väldigt bra.


Anteckna!

Själv ska jag kirra lite lax och stuffa loss (bästa uttrycket) i köket.




Peace out, yao!


/HiP_gIrL_86

Kommentarer

Aggisen sa…
Oh, hello, my street-girl, no 31! I love you! Mum

Populära inlägg