Världens mest långsamma kollaps

Jag lever!
Det är lite över förväntan, med tanke på gårdagens mående.

Förkylningsinfektion + migrän är alltid en vedervärdig kombination. Timmar av kräkande och dödslängtan varje gång de tu dyker upp samtidigt.

Plus att jag tidigare i veckan började käka cellenzymer och binjure- och sköldkörteltillskott, vilka ska fixa i ordning hormoner, matspjälkning, näringsupptag och... tja, binjurarna. Eftersom nästan inget i min kropp riktigt gör sitt jobb ordentligt.
Så kroppen går igenom en massiv omställning.


Aaanyway. Idag är det tillbaka till vanlig förkylning igen. Det kan jag gott uthärda utan större problem. Kändes väldigt trist att stå i pyjamas och vinka av sammankomstfina rummisar imorse, bara. Hade velat vara med.


Men men. Jag har Glaskupan, Gilmore girls och ett avsnitt av Lite sällskap att ta igen via webb-tv.

Kommentarer

Populära inlägg