I'll find it in myself

Hej hörrni,

här sitter jag och läser min egen blogg. Inläggen från 2008, typ sommaren och hösten.

Skrattar gott åt mina egna och andras roligheter. Lite patetiskt att ägna sig åt det, det inser jag. Men kul ändå. Blir nostalgisk av allt stoj och skoj som  beskrivs... som det här med att jag skickade in en bild på min stjärt (påklädd) till en rövanalytiker i p3 Populär! Ha! 

Och äventyret i Västansjö, när jag och AnnaKarin åkte eka som visade sig besittas av en massa spindlar.


Plus en massa roliga citat ifrån syskonbarn och kompisar och föräldrar. Och beskrivningar av Kroatienresan, och när mamma och pappa sålde huset, och Göteborgsresan på hösten där, och allt. Åh.


Nu känner jag pressen att bli lite roligare igen. Min blogg framkallade mer skratt förr.

I alla fall hos mig själv.


Nåja. 


Är för övrigt hos Sundbergs och myser, och har så gjort sen i torsdags kväll. För det behövdes. Och gör susen.

(Veckan efter kommande - för kommande vecka är Nicole på besök -ska jag börja schemalägga mitt liv och skaffa rutiner och mål. Jag ser storligen framemot det, äntligen.)

Idag var jag med deras söta tjänstegrupp på Rikets sal och tittade på nya fantastiska filmen, som vi fick på sammankomsten.

Sen var det fika, och lite tjänst, och möteslyssning på telefon, och räk- och kräftfrossa.

Och så har vi laddat för morgondagens gratiskonsert i Malmö, genom att lyssna på några Winnerbäck-album och känna + prata nostalgi.


Nu ska jag kissa.

Kommentarer

Aggisen sa…
Ja, den med rumpan var gó! Jag har nog aldrig blivit så chockad över något av Dina "media-bus" ngn gång! Men kul var det! Kram MaMu

Populära inlägg