Hårribelt

Nu när jag ligger hemma med en av de värsta förkylningarna jag nånsin haft, och min hjärna är gjord av snor, och jag är för pigg för att sova, men för trött för att göra nåt, så har det blivit att jag börjat plöja gamla goda Dharma & Greg-avsnitt på Youtube.

Och jag påminns om att i säsong två, är Dharmas hår så fantastiskt snyggt! Så jag blir nästan klippsugen. Igen.

Men nej. Jag ska behärska mig. Särskilt med tanke på att jag drömmer obehagliga stressdrömmar då och då, som går ut på att jag klipper av mig håret, och sen rå-ångrar mig på en gång.


Men det är sååå fiiiint!





Det är ungefär så djupsinnig jag orkar vara just nu.


Är för övrigt mycket besviken över att inte kunna gå på säsongspremiären av danspasset på Friskis ikväll.

Det skulle ju vara veckans höjdpunkt.
Nåja. Sätter mitt hopp till Chris' spelning i Kungsbacka på fredag istället.


Snörvel, host, kipp efter andan, usch, fy och gäsp och hejdå.

Kommentarer

Populära inlägg