All I think about is you

Häromkvällen skulle jag handla på Ica Focus. Det tog en stund för mig att hitta dit, så jag ägnade ett antal minuter åt att irra runt utanför Lisebergsområdet.

Jag blev då påmind om en del saker. Dels att jag verkligen älskar Liseberg! Inte bara för att jag är fånigt förtjust i att åka sånt som går snabbt, och snurrar hit och dit och upp och ner. Utan för att hela stället besitter nåt slags magisk, nostalgisk, romantisk, mystisk drömlivskänsla.

Jag ska baske mig köpa årskort, så jag kan hänga där så mycket jag vill. Även om jag inte alltid vill åka en massa karuseller. Älskar att bara vara där.



Jo just ja. Den andra grejen jag blev påmind om, när jag lökade runt utanför och hörde Timo Räisinen spela live där inne, var hur sjukt bra den här låten är:



Kommentarer

Populära inlägg