klä in dig i wellpapp

Åh vad trött jag är. Mer än jag brukar vara, till och med.
Skyller på antibiotikan. Tur jag inte haft nåt att göra idag, ändå. Nu när jag var tvungen att stanna hemma från jobbet, menar jag.

Försöker läsa och sånt, men... det går inte.

Har kollat ikapp några Mauro&Plura-avsnitt via tv8play.se. Det är ju bra mysigt ändå.
Programmet med Anders Wendin (Moneybrother) och Marit Bergman var extra trevligt.
Men det har ju sina skäl.


Snart finns det vin i hushållet, det ser jag framemot.
Men strax efter det är det läggdags. Jobb i helgen. Tur att jag är så trött, så att halvdygnsomställningen inte blir så jobbig.


Denna helg, och hela kommande vecka, är för övrigt fullspäckad med besök av olika slag.

Det gillas.


Nåja...



Anders och jag önskar härmed trevlig helg!

Kommentarer

Aggisen sa…
Åh, vad trevligt! Hälsa tillbaka, det var längesen jag fick träffa han! Lycka te på jovvet! Kjam

Populära inlägg