Rosie Thomas - These friends of mine

Idag var en väldigt härlig dag, fylld av vänner från början till slut.
Jag älskar vänner.

Här kommer lite bilder. Fast inte på vänner.


I samma skyltfönster (butik på Mariaplan) som har öppet på "tordagar", finns detta glada tillrop:



Gummistövlar jag vill ha (de enfärgade rosa):

Vårig eftermiddagssol på mitt rum:

För att förklara vad jag menar med "tröttful pga. sjukdom"... :











Ja, precis. Sjuk igen ja. Tredje svängen på två månader.
Febrig till och från. Och med en vedervärdigt retsam hosta.
Har sjukskrivit mig från jobbet imorgon. Hoppas vara kryare på fredag.
Nåja.
TACK för idag!
Peace.

Kommentarer

Aggisen sa…
Ja du gumma! Livet är orättvist! Du får se fram emot att vandra på Ströget med lilla mamsen. Vem vet; kanske i rosa gummistövlar!

Massor av kramar från Ma och Pa!

Populära inlägg