Me and my shadow

Bästismamma var här förra veckan. Hon anlände med nattåget på måndagen, och solen sken välkomnande.

Trots detta höll vi oss pga. värk och trötthet inne nästan hela dan.
Åt frukost, såg den otroligt rafflande På spåret-finalen, sov middag, förberedde och gick på mötet.
På kvällen hyrde vi fantastiskt fina Lars and the real girl, och knäppa men småroliga Lost in Austen.

Resten av veckan fylldes av shopping, stros, fika, mat, Majorna, Haga, Ölrepubliken, Kronhusbodarna, tjänst- och sopponsdag, middagsgäster, sushi, Willie Nelson, kortspel, Gilmore girls, Egg & Milk-brunch, skavfotssovande, och såklart en massa fniss och skratt.

Och på fredagsmorgonen övergav hon mig till förmån för tåget norrut.


Men jag tror hon blev lite kär i stan, och i finvännerna.

Inte så konstigt i så fall. Det är ju jag också!

Här poserar vi, nonchigt avslappnat och naturligt framför webckameran:






Ja. Det var det om detta.



För övrigt så älskar jag att dansa. Då känner jag livet i mig. Jag vill dansa jämt.




Nä hörrni. Klockan närmar sig nio, och läggdags.
Imorgon: jobb och möte. Söndag: hyrbil och Ulricehamn.


Glad helg!

Kommentarer

Aggisen sa…
Lilldocka! Vad härligt vi hade, va´? Jag minns allt som i en film. På riktigt! Den sista kvällen var oförglömlig. Tack!!

Kraam! PS. Vad söta vi är DS.

Populära inlägg