kan du fortfarande läsa mig?

Jag känner mig sådär inspirerad och flängig, på det där viset som bara två stora muggar kaffe kan åstadkomma...

Egentligen är jag febrig, trött och hes.

Men just nu rider jag på koffeinvågen.

Solen skiner. Jag stannar inne.
Har sjukskrivit mig för hela helgen. Skönt att ha det gjort, men trist och typiskt att behöva göra det alls.

Idag tänkte jag försöka mäkta med att byta lakan. Fantiserar om att dra fram som en stormvind och putsa och fixa i hela lägenheten. Men det kommer inte ske.
Det behövs egentligen inte heller, för den delen.

Ska dock diska... strax. Och sen ska jag försöka knåpa ihop ett tal till på måndag.

Ikväll skulle jag vilja se Lars and the real girl.
Hemmakväll borde börja med hemleveranser!

Eller så vill jag se nåt maffigt kostymdrama.
Får se vad jag hittar i gömmorna.

Mina rummisar ska ju på bio och förlusta sig.
Jag skulle följa med, om det inte vore för den ack så störande hostan.


Nä. Nu ska jag dra igång här. Diska, läsa, skriva. Sen börja plöja en bok.
Frågan är bara vilken. Första Nancy-boken, eller Erlends Expedition L..?

Den som har en lever får se.




Jaja hejdå.

Kommentarer

Populära inlägg