fulla för kärlekens skull

Hade tänkt se Mauros & Pluras kök på tv8 kl 22 igårkväll, men det blev inte av. Så jag såg det gratis på tv8play.se nu istället.
De lagade mat och flummade på, och gäster var Lena PH och Håkan Hellström.

Klart sevärt! Om man kan förbise att Plura i första halvan av programmet lagar mat i bar överkropp, och låter magen assistera med diverse sysslor.

Det var underhållande, intressant och småputtrigt att se dessa fyra yra höns dricka vin, laga och äta god mat och dito tårta, skratta och surra. Konsonanterna blev alltmer odefinierbara, ju senare på kvällen det blev. Men det var sött.

Och det fick mig att hälla upp ett glas rött och Spotifya lite Eldkvarnmusik. Och längta efter laxtartarer.

Mauro var dessutom oväntat rolig, och duktig på att imitera.



Så... ja. Kolla på't, vetja.

Framöver kommer även Lars Winnerbäck att delta. Det får man inte missa.

Kommentarer

Aggisen sa…
Haha! Kul att du också tittade, tänkte nästan ringa och påminna dig. Jag reagerade exakt likadant! Vilken äcklig typ; först feta magen som assistent och sen lilla ciggen i KÖKET! Jag trodde inte jag såg rätt!! Så otroligt inkorrekt och idiotiskt och...ja, jag blev arg.
Hade haft en lite skev bild av Mauro och blev mäkta överraskad över hans humor och kompetens vad gäller att imitera.
Kul program i alla fall. Piis Ma

Populära inlägg