parenting never ends


Håll i hatten nu, så ni inte blåser omkull av glädje.

Ja, det är sant. TVÅ blogginlägg på en och samma dag!

Är man bjudig eller är man?

Med bilder dessutom... jag blev nämligen så glad när jag såg denna. Cecilia stod och smygfotade oss på den finfina hejdåfesten som hölls för mig och AnnaKarin veckan innan vår flytt.

Jag försöker åtminstone se lite fotogen (eller ptja...) ut. Men för mina föräldrar kommer det väl så naturligt, så de behöver inte låtsas bry sig om kameran alls.





Peace!

Kommentarer

Anonym sa…
I inclination not concur on it. I regard as precise post. Specially the designation attracted me to study the sound story.
Aggisen sa…
Men hallå! Hur söt får man vara? Du är som spunnet socker, jänta! Vad mig själv anbelangar, orkar jag inte ens reagera. Konstaterar dock att jag är gift med lammkött. Bra ändå! Kram ma
S sa…
Hahaha! Ja vilket kap han är, lillkentalammet. Jag har ett tjyvtjockt ansikte. Till veckan börjar nyttigheterna!
Aggisen sa…
Ja Du! Nu får jag ta och lägga mig och åtminstone prova sova. Jag gruvar mig lite för det. Hoppas Du sover gott och drömmer "stiliga" drömmar! Love Ma

Populära inlägg