don't know when I'll be back again


John Denver får mig alltid att känna mig trygg och lite glad.

Tänk att det är han som har gjort "Follow me"; den där låten som Star fick en hit med, i filmatiseringen av Danielle Steels bok (kvaliteten på filmen i övrigt behöver vi inte gå närmare in på) !

Det är en låt att bli kär i, det.



Och tänk... när det börjar bli vår och försommar, och man kastar sig på tåget mot Norrland för att krama släkt och vänner. Och nynnar med i "Take me home, country roads" och känner livet i sig.


Nu blir det onsdagsmys i form av Gilmore-tittning (på riktiga teven nu; dvd:n är äntligen ikopplad!), för storstadsflickorna är jättetrötta.



Imorse var det provjobb, och imorgon blir det mer jobb!

Bra.

Kommentarer

Aggisen sa…
Åh! Just idag saknar jag Dig ofantligt mycket. Känner mig faktiskt gråtmild nu. Snart kommer det tårar ur mig... Maa
S sa…
men huga. nästan som när stitch börja på å dö, då?

jo, det är ju tre veckor sen vi sågs. så avståndet börjar göra sig påmint.

men snart så! gbg-mys. :)

Populära inlägg