cynist javisst

Eftersom det inte går att se hur många besökare en blogg på blogspot har, typ per dag (eller eftersom jag inte fattar hur man gör), vore det kul om alla (två, tre stycken är det i alla fall, bergis!) som brukar läsa, skrev en liten kommentar så att jag har någorlunda koll.


Men det kommer ni väl inte göra ändå... men det vore kul.


Men men men. Imorgon står världen stilla, på nåt vis. Det gillar jag. Då ska det åkas snowracer. Eller skateboard, som syster min sa.

Imorgon, ja. Då är det en vecka kvar.


Och på pricken idag, fast om två månader, blir jag TJUGOFYRA.
Livskris ab. Vad har jag uppnått hittills?!


Jaja hejdå.

Kommentarer

Aggisen sa…
Ja, här är en av dina trognaste läsare. Jag kommenterar gärna dina härliga bloggar. Synd bara att jag är så föga spännande. Jag förstår att du vill se fler kommentarer från lite mer "ovanliga" läsare. Jag känner likadant som du. Otippat?! Krammmm Ma
Wisconsin sa…
Kommenterar.. lite så där..
littleoldie sa…
Sisåklart!
Klart man måste kolla upp framtida göteborgare...
Emma sa…
Ska bli kul att läsa om livet i götet. önskar att jag också vågade ta mig iväg sådär.
mumelen sa…
hej! tant maria brukar läsa i din fina blogg! :-) (Nu har jag inte gjort det på några veckor för simon bytte "allt" i vår dator och jag glömde spara "favoriter"...å de men IDAG så - hittade jag igen dej och din mor osv :-)) Pöss å kram å ha det bäst i götet (som sagt)

Populära inlägg