miss the mississippi and you

Sitter och lyssnar på mysiga "The list" - ett album med en samling klassiker som Johnny Cash skrivit ner till sin dotter Rosanne, och sagt att när hon kan spela de låtarna, då är hon fullfjädrad.

Hon gör den finaste versionen av "500 miles" jag nånsin hört. Det kanske inte säger så mycket, eftersom jag inte gillar den låten nåt särskilt.
Men jag gillar den med henne.

Albumet innehåller även duetter med bl.a. Bruce Springsteen, Rufus Wainwright och Elvis Costello.

Det är grejer det.


I övrigt är jag sjukligt trött. Har en smygande förkylningskänsla... igen.
Det skulle inte förvåna mig ifall det är nåt allvarligt fel på mig.
Jag orkar ju ingenting.

Nåja, dags för levaxin-uppföljning på torsdag i alla fall. Kanske dags för doshöjning.


Mitt körkort är förresten upphittat. Tack Nicole!





Kommentarer

Populära inlägg