bloggerskan som trodde hon var åttiotalshipp


Har just återhämtat mig efter en dag av vedervärdig migränliknande huvudvärk, plus febermolande i händer och armar.

Varför blir texten understruken?! Helskumt. Aldrig varit med om det. Och hittar inte nån knapp för att ändra. Nåväl. Vi får härda tillsammans, hörrni.

Hursomhelst så känner jag mig lite glad nu igen, ty jag har bokat nattåg till Göteborg! Åker söndag natt, ska kolla lägenhet (minst en) på måndag kväll. Sen bär det av nån annanstans. Tännkte höra med Välimäkis om jag kan kika förbi i Norrköping, kanske.

Annars... vet jag inte. Huvudsaken är att jag är hemma till söndag 6/12, då flätan spelar i Sporthallen.

Hör av er om ni vill ha besök. Hi hi.


Jag är även glad för att jag hittat en lindring när händerna värker. Kolla (nej jag är inte rädd, utan bara glad... mina ansiktsuttryck är bara lätt förvirrande och förvirrade ibland):







Torgvantar! Kanon! Ska köpa egna typ imorgon. Detta är min sambos. Eller heter det samba, när det är en jänta? Nä, roomie va? Det låter inte lika obehagligt.


Nåja. Nämen, nu är det ju inte understruket längre. Vad bra.

Kommentarer

Populära inlägg