true blue

Kan ni fatta va. Här sitter jag och knappar på min alldeles egna datamaskin. En blå acer aspire. Vad det nu säger er. Inte vet jag. Men fin är 'an.

Det var väl hög tid att jag införskaffade mig en sån här. Nog för att jag hatar att lägga mina pengar på prylar, men det känns tamigtusan lite flashigt att ha en laptop i sin ägo. En laptop med webcam och dvd och massa annat hi-tech, dessutom.
Speciellt som jag inte vet hur jag kommer bo den närmaste tiden. Jag har ju sagt upp tv-innehav och allt. Så denna lilla manick kommer nog väl till pass.

Ååh, den till och med luktar nytt!

På tisdag ska jag vara ute ur lägenheten. Flyttning för fulla spätt imorgon, alltså. Sen börjar mitt nya, spännande liv...

Sammankomsten i helgen var mycket mycket bra.

Och... ja. Det var väl det.

Jag måste ta reumatismprov också. Inte zå zkoj.

Nåja. Nu loggar jag av. Eller vad det heter.

Här får ni en vacker bild tills vidare. Nyhetens behag, och allt det där.

Peace!









Kommentarer

Populära inlägg