om du heter sonny, ronny, conny eller jonny... var inte ledsen, du heter i alla fall inte ponny!

Jag har köpt ny telefon! Eller ny och ny... bättre begagnad. Köpte den av Christopher för rena rama fyndpriset igår, då han efter ett års förhållande övergett den till förmån för en sån där iphone som alla ungdomar har nuförtiden.

Har kämpat tappert med min tusenåriga k750i, trots diverse fel och brister. Men när folk börjar klaga på att det låter som man är i en låda av något slag, när man pratar med dem; då är det dags att bryta upp och gå vidare.

Jag är jättenöjd med min nya bebis. Den är smidig, snygg, bra, musikalisk... och ganska manlig. Mjau. Närå. Skoja ba.


Ring, ska ni få höra vad krispig och fin jag låter!



Kommentarer

patchoulie sa…
Wow! What a man!!!

Ma...jau...
S sa…
Varför har du kommenterat under min signatur, tokmami? Ja ja säg.

Populära inlägg