i skottsäker väst från dolce & gabbana

Jag är hos Frenells. Ska sy en prickig klänning till sammankomsten. Jag, Nadja, Louise, kanske Michaela och kanske Sandra, ska småmatcha varann en av dagarna.

Fast jag har inte köpt nåt tyg. Fick inte min lön idag, nämligen. Så jag kom mest hit för att vara social.
Nu när jag väl är här, känner jag det dock som om jag håller på att somna. Får se hur gammal man blir ikväll.

Det var en vidrig dag på jobbet, jag var konstant sönderstressad och uppretad. Så varje gång jag skulle ställa in en bunke i kylen, släppte jag den bara rätt ner, så att det smällde härligt. Dörrar stänges på samma manér. Det är ju så skönt att föra oväsen när man är arg.

Pratade med Niklas igår. Det var längesen sist, och trevligt. Jag var ganska rolig en gång. Han satt och bråkade med sin dator, och sa på ett lite skämtsamt sätt: "Jag fick den visserligen gratis av en syster, men jag fattar inte varför hon gav mig en dator som är cp..."
Jag: "Nej, hon borde gett dig en pc istället."

Den var la go va!



Jaja. Jag tror det sjungs singstar på undervåningen..? Måste gå och undersöka saken.


Peace.

Kommentarer

Populära inlägg