take me home for tea

När man hör Florence Valentin i p3, då vet man att det är vår (nog för att väderleken har lyckats motbevisa mig, och mest får mig att vilja sova med ett jättetungt täcke över mig; sådär tungt som täcken var förr). Men ändå.
"Spring Rico" är härlig och får mig att känna livet i mig.
Den låter väldigt mycket Glasvegas; jag hör både "Flowers and football tops" och "Daddy's gone". Lite "Geraldine" också. Men det gör inget.



Igår var det kretsdag. Den var mycket bra.
Och på kvällen var det mycket mysigt, gott och kul. Middag på 7 kryddor, sen glass, kaffe och alldeles för många frågor smsade till 118100 (det var tydligen väldigt dyrt, men ack så många bra svar vi fick), hemma hos Melins.



Jag känner mig glad. Men trött. Nu ska jag och översovande AnnaKarin sova.
I sommar ska vi åka en massa europatåg. Jag längtar redan.


Puss.

Kommentarer

Populära inlägg