This is the life

Jag är småförkyld, trött, och ser ut som om jag håller på att förvandlas till en svamp. Eller kanske ett träd, som den där snubben jag läste om för nåt år sen (se http://patchoulie.blogspot.com/2007/11/good-night-nurse.html).

Mina ologiska ansiktsutslag är ytterst missprydande.

Men igårkväll var det trevligt, vi hade vårt första bandmöte. Det förflöt smärtfritt och korrekt, med protokoll och suppleanter och hela paketet. Jag var sekreterare, såklart.

Sen bjöd Fransson på tequila...



Jag sitter just nu och söker jobb lite varstans i Sverige. Det känns lite spännande. Jag är redo för ett äventyr, och öppen för att söka nästan vart som helst. Men helst inte i stockholmstrakten. Där skulle jag nog inte trivas tror jag.

Hojta till om ni vet nåt mysigt café eller kondis som behöver kassapersonal eller konditor!


Jag har blivit lite tjock. Men jag har redan börjat vända trenden. Mota olle i grind, som man säger.



Nu ska jag youtuba en låt. Eller snart i alla fall. Reba McEntire och LeAnn Rimes tror jag det är som sjunger'n, och den heter typ "When you love someone like that". Anna har pratat om den hur länge som helst, och jag brukar ju digga sorgsna countryduetter, så det är nåt att se framemot. Jag tipsar vidare, såhär på förhand.

Men just nu poppar mamma Amy McDonalds ofantligt bra debutalbum, så det hela får vänta lite.

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för tipset! Ska genast kolla upp den låten.

Populära inlägg