My cheating heart

Jag gi-fuskar ikväll. Skulle bara smaka en godis.
Nu har jag nog inmundigat närmare tio stycken. Då är det lika bra att gå all in, och äta varmt vitlöksbröd till salladen, och kanske lite glass till kaffet.
Det är ju bara för en kväll...

Jo, just det. Jag ser civiliserad ut, med smink, kläder, och fixat hår. Är hembjuden på mat/fika hos mamma och pappa. Niklas och Marie kommer snart också.

Men jag är inte hundra procent kry ännu. Bara lagom för att orka stå lite, gå, lite, sitta lite och vara lite lagom trevlig.
Det blir inget jobb imorgon (inget Gävle heller, böööh).


Läste om Big Brother-Jessica förut. För ungefär ett och ett halvt år sen, när hon gifte sig med sin spanjack, hävdade hon att hon skulle återgå till sina rötter och börja leva som ett Jehovas vittne, eftersom "de är de enda som lever efter Bibeln". Och nu verkar det faktiskt som om hon gjort det. Kul!


Och apropå nåt annat så börjar "Let's dance" ikväll. Inget jag brukar följa slaviskt, men vissas medverkan gör att jag är lite sugen att se det i år.
Dock går ju "På spåret" samtidigt. Tur att man kan zappa med fjärren nuförtiden.




Mmhm.

Kommentarer

Populära inlägg