Initiativ!

Jag har fått en Mobylåt på hjärnan. "Why does my heart feel so bad?"

Hej förresten.


En som jag är bekant med beställde trubadurväckning åt sin man en gång, och den utfördes Morgonpasset i p3 i fredags. Jag lyssnade via webbradio förut. Det var väldigt gulligt.

Trubadurväckning av T.U.M.E (The Ultimate Morning Experience, som alltså medverkar i Morgonpasset varje fredag) är ju en av mina högsta modernt-nonsens-önskningar, som ni kanske minns från ett av försommarens blogginlägg.

Som tur är behöver man inte vara gift med nån för att beställa väckningar åt denne.


Nu ska jag sova, för snart ska vi åka och feska i Rösjön. Det ska bli mysigt. Även om jag inte får nån fesk.
Varm choklad, smörgås, natur, familj och läsning + dagbok är egentligen allt man behöver.



Gardinerna passar väldigt bra i mina knepiga fönster, förresten. Kom gärna förbi och kolla. Mitt hem ser framemot besök. Det är städat och fint.





"It's easy
when you're big in Japan"

Kommentarer

Anonym sa…
Lääskigt, jag hade också den låten på hjärnan igår..

Populära inlägg