we have a lift off

Hej igen.

Jag är fortfarande i Sverige.
På arlanda, närmare bestämt, jag och kakan dödar tid genom surfing. Ganska tråkigt faktiskt.
Men jag känner mig stolt och glad över att jag med relativt lugna nerver (och gott sällskap) hittat rätt, och lyckats checka in bagaget, och hittat rätt gate, och hela paketet.

10.40 lyfter vi!


Det var lite tärt att kliva upp 03.45. Men jag har sovit en del på tåget. Givetvis fågelholk-style.
Ruskiga tider, vad kallt de har det på tågen nuförtiden. Jag fick hurta till resväskan och dra fram munkjacka och strumpor, ändå frös jag nåt så in i bänken.

Hujedamig.


Nu ska jag göra nåt annat. Läsa gamla bloggar typ. Och köpa nåt att äta.
Sen så...


Slobodan & co, here we come!




Puss och kram på er, bleksvennar. Jag kommer sakna några av er storligen.
"Men dä ä ju bara över en hälg mamma".
Eller okej, en vecka.


Ja ja. Klart slut.

Kommentarer

Populära inlägg