hello and goodbye

Är på kulturmagasinet och känner mig lite sur över regnet.
Fast äsch, det gör inget. Jag ser framemot att komma hem till min nystädade lägenhet, husken efter jobb och bussbyten och stadsärenden, tända värmeljus i badrummet och duscha varmt, till ljudet av nånting trevligt i musikväg.

Efter jobbet idag åkte jag till Haga bageri och lämnade den där ansökan som jag lovat chefen där att lämna. Pratade med honom i februari, men har inte kommit åt att skriva ut nån ansökan förrän nu (tack vesslan).

Jag förklarade för kassörskan vem jag var, och hon sa att chefen hade velat få tag på mig, så hon skulle snarast vidarebefordra ansökan.

SPÄNNANDE VA!
Jag känner mig excited.
Haga bageri är mitt absoluta drömjobbställe. Typ.

Hoppas han ringer. S n a r t.


Nåt mer kul hade jag nog inte att förtälja.
Jo ett roligt citat! Nej förresten, jag sparar det ett tag...


Åker hem och kissar och duschar nu istället.


Kram.

Kommentarer

Wisconsin sa…
Oh, yey! Hoppas det går bra med Haga bageri..

Populära inlägg