don't go away my love

Vi är hos Henke på mysbralleafton. Men det är bara jag och AnnaKarin som har mysbrallor.
Trevligt hursomhelst.


I alla fall så har jag lite roliga citat att bjuda på.

Först kommer Jake-a-roos. När vi bestämde oss för att "Darjeeling limited" inte var en film som passade alla närvarande.
Han: "Nämen vi spelar nåt spel, är det ingen som är hungrig?"


Ha, ha.

Och härmed skriver jag ner samtalet som ägde rum när vi skulle spela poker... vi okunniga damer diskuterade markerna... Henrik lade sig i.

Jag: Vitt måste ju vara den lightaste.
Henke: Rött är värt minst.
AnnaKarin: Va?! Den som är så heavy!




Ganska kul ey?


Nu ska jag gå och vara social igen.

Kommentarer

Wisconsin sa…
Va? hur kan den vara en film som INTE passar alla? det skulle vara som att säga att Owen Wilson INTE är släkt med Luke Wilson, eller att Adrien Brody INTE har en stor näsa.. det går liksom inte.

jaja, då får du se den en annan gång.. eller dricka Darjeeling-te istället. Det är också en upplevelse.. eller nä, det är det inte. det är ganska äckligt faktiskt..

Populära inlägg