varför slog du mig peter?

En till rolig konversation ägde rum inte långt efter den förra jag berättat om.
Det var när vi befunnit oss på bussen ett tag. Klockan började bli ett. Kanske till och med passerat detta klockslag.

På andra sidan mittgången satt en fräsig kille med hästsvans och långa shorts.
Diskret sa jag till AnnaKarin: "Det är nåns parfym som luktar granbarr!"
Hon replikerade: "Ja jag vet. Det är den jag blir allergisk mot. Jag tror jag vet vem..." (som luktar, menade hon).
Jag: "Ja, haha. ...vad sa du, belgisk rot?"
AnnaKarin: "DET ÄR DEN JAG BLIR ALLERGISK MOT."


He he.


Nattsömnen blev lite sisådär. Men vi roade oss med en musikplupp i varsitt öra, och lite smsande.
En och annan gamnacke blev det såklart, och några gånger väckte jag mig själv pga. att jag snarkade till. Spännande.


Nu sitter vi på 7eleven, men det känns som att Internet är rätt uttömt. Inte så mycket action denna tid på dygnet.

Tågbiljetterna är i alla fall betalda och klara, så 9.25 sitter vi på tåget sööööderut.


Häi häi.



PS. Hittade ett till roligt citat i mobilen nu. Det var i helgen, när jag anklagade mamma för att ha gjort slut på min öl, som jag hade till middan.
Hon, förnärmat: "Meh, hur mycket var det då? Det var ju bara en smakplutt."
DS.

Kommentarer

Populära inlägg