please don't hesitate

I flera dagar har jag tänkt skriva något i stil med:

Hur eländigt livet än ter sig, så blir allt ett enda stort solskenskantat glädjerus när Jason Mraz sjunger "I'm yours".
Vårens "Hey there Delilah", om ni frågar mig. Fast upbeat.

... Och just när jag tänkte plita ner det kom Jake-a-roo inrusandes hit (jag sitter i Henkes sovrum, eeh, vi har haft vt...) och gastar "SKA NI HÖRA EN BRA LÅT! SÖK PÅ MRAZ!"

Men jag hade faktiskt tänkt skriva om den ändå. Word.


Det var nåt mer musikrelaterat jag ville ha sagt också. Men just nu sjunger ju mr Mraz, så hela livet blev ett stort solskenskantat glädjerus, och jag kan inte fokusera på så mycket annat.


Livet är ganska ok ändå.


Äsch, jag skriver resten en annan dag.

"Cause our time is short"


JOJUSTJA. Nu är han tyst, Jason, så nu kom jag på vad det var.
Jag och AnnaKarin har bokat Kroatienresa idag!!!
17 juni är det bye bye Schweden, hello paraplydrinkar and solbränna.
Eller några fräknar, i mitt fall då.

Men ändå. Kul ey?

Kommentarer

Populära inlägg