It's just emotions

Hej hej ungdomar.

Är hos Jake-a-roo, har haft vt. Han har städat fint efter lördans bomdnedslag. Shamponerande.

Nu sitter herrarna (J, Henke, Peppe) och stissar upp sig framför hockeyn. Michaela försöker engagera sig lite också.

Jag passar på att blogga.

Uhm... vad ska man då berätta?

Jo det verkar gå mot vår nu. För tjugotusende gången i år. Men jag är glad så länge det varar.

Jag är migränfri - även detta en källa till glädje. Fick ju ett till anfall igår, så min lediga dag som jag hade tänkt tjänsta och vara nyttig på, gick åt till att proppa i mig Eeze-tabletter och sova som en drogad. Jag var ju lite drogad.
Kunde vara med på mötet i alla fall, nice.


Och apropå musik så är mina favoriter just nu, förutom de vanliga:
Longing for lullabies med Kleerup & Titiyo, och American boy med Estelle & Kanye West.
De är pheta, som man säger om man är hiphopish som mig.
Jag gillar Kanye.


Oj oj vad livat i holken här är... jag höll just på att trilla av pallen. Livet är hårt när man har korta ben.

Är trött och hungrig och känner mig lite off.
Ovanligt på en onsdagkväll.

Omväxling förnöjer.


Kram på er!


PS. En bra r&b-dänga som jag glömde nämna sist jag skrev om r&b-dängor, är ju Emotions med Destiny's child också. Fin, fin.
Tror det är nån BeeGees-kille som skrivit den. Barry Gibb rentav?
DS.

Kommentarer

Populära inlägg