ha ha funny

Roligt samtal IGEN.

Igårkväll. Jag och AnnaKarin delade rum. Görgens sovrum. Jättestor dubbelsäng.

Vi låg och skrattade åt det faktum att AnnaKarin föregående natt, eller jättetidig morgon, vaknat av att jag legat och klängt på na, med både ben och arm liksom över hennes stackars lekamen (detta har hänt vid tillfälle förut, när jag sovit över hos henne och vi delat säng - och det är lite underligt eftersom jag inte direkt är den mest fysiska och kontaktsökande personen egentligen).
Började spåna om att man kanske skulle haft en sån där uppblåsbar Barbara att sova med - bara för kramandets skull alltså, och till slut skulle den nog bli lite som en kompis, som man pratade med när man kände sig ensam, etc, etc.

Vi skrattade gott och mycket, och när den värsta fnitterattacken gått över, sa jag: "Oj vad trött man blev av att skratta så mycket."
AnnaKarin: "Jaa, luften gick liksom ur en."



Nu ska vi hoppa på tåget från Malmö till Stockholm!
Vi är i Malmö nu, alltså... ja.

Kommentarer

Populära inlägg