yo

Fick gullig kommentar av Cecilia på förra inlägget, så jag måste svarskommentera den i ett alldeles eget inlägg.

"Tre orsaker att älska din blogg;
Du blir arg på degbunkar, du kommer på geniala maskulina namn som Thunder, du böjer sär till särar i plural, och du stampar med hälarna när du blir arg.
Splendid!"

Svar: Ja, vad ska man säga. This my cool and I can't take it off.
Närå...
Tack så mycket! Men det där var ju fyra saker. Fast egentligen inte, för Thunder är inte mitt påhitt, det är taget ur humorradioprogrammet "Mammas nya kille".
Men jag blev glad ändå.

Sådärja. Klart och betalt.


Mam&jag löste Melodikrysset helt själva imorse. Cool ey?
Fast på den sista melodin chansade vi hejvilt. Vi drog till med "Skepp". Har du nån bättre lösning, melodikryss-expert och bloggläsare M?


Nu borde jag äta och åka hem för att mötesklä mig. Men det sistnämnda blir svårt eftersom pappa är ute och snurrar med Forden fortfarande.



Och justja. Jag menade "Handi-world" igår förstås, inte "Handy-world". Med i, inte y. Apropå Garden State.
Då så, då slipper ni anmärka på det.

Kommentarer

Populära inlägg