So let go 'cause there's beauty in the breakdown

Har ni tänkt på vad kul det kan vara att lyssna på "Logiskt" med Petter feat. Säkert! ?
I alla fall om man hör: "Det är zoologiskt, alla fattar utom du..."

Jag tycker det är ganska roligt.


Jo, och så du anonyma (vem är du, vem är du?! jag dör av spänning):
Jag kallar alla människor för ungdomar. Så det så.
Så gör dig gärna besvär!

Har bestämt mig för en korta-snuttar-blogg ikväll. Det kanske märks.
Skönt både för mig och för er.


Jag vill ha Springsteens "Secret garden" som typ brudmarsch. Får man det?
Eller i alla fall brudvals... bruddans?

Den är ägig, säger jag, för att vara lite Ludvigig. Luddig.
(Haha, Ella är bäst när hon pratar fort och kallar Ludde för Lugg.
I'm loving it.)


Jo, och så en kvasidjup slutsats som avslutning:

Vad skönt det är när man faktiskt lagt ner nåt som man surrat länge om att man snart ska lägga ner. Man har hävdat i en evighet att "snart får det vara nog". Men kanske haft liiite svårt att tro sig själv.
Så en vacker dag upptäcker man att man faktiskt har lagt ner. Man har slutat vänta.
Man har släppt taget.

Vad det än gäller för område i livet. Stort eller smått. Så är det väldigt skönt.

Det har jag lärt mig under mina 22 jordsnurr.
Suck vilket lökigt uttryck! Jordsnurr! Det för tankarna till brevvänsansökningarna i Pollux-tidningarna och dylika påfund.
"Jag är en tjej på 10 jordsnurr". var det såklart coolaste uttrycket i stan.

Men saker förändras.
Det gör de verkligen...


Peace!

Kommentarer

Anonym sa…
äh! de va ju bara anonyma mumelen som la en o-rolig kommentar (enl dottern) om "ungdomar". jag tyck iaf om din nya profil me bild å allt! sådeså ;-D

Populära inlägg