we got everybody

Nu är jag officiellt 22 år. OCH en dag till och med. Känns helt otroligt, fantastiskt, annorlunda. Är en helt ny människa...

Och VET ni vad jag har gjort ikväll ungdomar? Jag har sett "Bortspolad"! Amazing, huh.
Nämen, den var grymt kul faktiskt.

Ja, och det var väl det om detta. Vilken jobbig dator att skriva på... jag har för fumliga fingrar för såna här eleganta och platta tangenter. Men men. Livet är ju som bekant en strid.

Det gick bra att ha Ludde förresten. Fast han sov inte speciellt länge. Från midnatt till halv sju. Det var alldeles för spännande med katten och teven och godiset och den fantastiska mostern...


Och herr Gustafsson (med f eller v, jag lär mig aldrig) förgyllde den konstiga Melodifestivalen.


Idag har jag varit alldeles för trött och känslig och ensam-i-hjärtat för mitt eget bästa.


Men nu har jag trevligt med vänner hos Jake-a-roo.
Vad spännande det var att blogga från ett nytt ställe.

Imorgon är det tandläkarn. Har ej varit där på sisådär 3 år. Spppännande. Det gäller att skölja mun med solrosolja på morgonen då, så bacillerna dör av. Då blir hon nog storligen imponerad, Ingrid Ahlmark.


Förresten, är det bara jag som blir galen på Lykkeli? Jag fattar verkligen inte grejen, mänskan låter som en bebis. Och hon spelas heeela tiden i p3. Suck.
Jag menar, det hörs att hon har en skön röst, nästan lite Leslie Feist-känsla, men utnyttja den då för tusan.
Men ändå har "Little bit" fastnat i min hjärna nu... okej då, den är väl bättre än "I'm good I'm gone" i alla fall.


Ja ja, nu ska jag kolla med de andra barnen på Robbie. Han är ju trevlig och så rå.

Kommentarer

Wisconsin sa…
"du är soda streamad o'boy"! haha.. jag asgarvade när han sjöng, björn. Han är hur skön som helst!

och vadå? skölja med solrosolja? då blir man len i truten eller vadå? funkar det alltså mot bakterirer?

och nej, jag har inte heller fattat hypen med lykkeli.. det är ett korkat namn dessutom.
S sa…
haha. "du är det roliga i hasch". :D

japp, man ska ta en matsked solrosolja det första man gör på morgonen, och skölja runt i munnen så länge man pallar. helst en kvart. äkta homeopat-tips som tar bort beläggningar och dödar bakterier.

faktiskt en rätt skön vana, när det väl har blivit en vana. första gången är det vidrigt. men det är väl det mesta...
verkar funka också - hade inga hål!


ja, haha, fast hon heter ju li lykke på riktigt, stackarn. så är det när man har flum-musiker till föräldrar.

Populära inlägg