I feel it all, I feel it all

Ååååh vad trött jag är.
Har sovit för lite flera nätter i rad, så nu har jag sömnskuld och är lättretlig. Har även pms.
Bråkade med en degbunke på jobbet, den fick mig nästan att grina.


Men jag känner mig ändå glad på nåt vis. Och vårsolen har kommit igång igen, med ljus och värme. Underbart.


Igår hade vi roligt med bowling och film hos J.
De flesta slog Peppe med hästlängder på förstnämnda aktiviteten. Kanske gjorde hans screen-namn Lolita att han kände sig omanlig och osäker. Han får heta Thunder nästa gång. Haha.

Jag orkar inte skriva utförligare än så här. Plus att jag är på biblio, så måste skynda.
Och nu dök Johanna upp, så vi ska ta en tur på Lindex. Jag ser ut som ett skabb, men okej då.

Sen blir det hem och sova.


Puss och kram och hälsa familjen.

Kommentarer

Populära inlägg