gnuggar ögonen och tittar förvirrat på tangentbordet

Tror ni inte den sabla sjukan har tagit om?

Jojomensan.

Hosta, feber, nästäppa, halsobehag och hela paketet.
Det är synd om mig.

Igår och i förrgår sov jag mest hela dagarna.

Idag känner jag mig ok. Mest hostan och tröttheten som stör.
Överväger att närvara på mötet, och även att anta mors middagsinbjudan.
Abrahams och Melins ska också hit (är i Maland sen igår, det är ju ångest att ligga ensam i en lägenhet när man är sjuk), så det kan ju bli hejlivat.
Speciellt om sistnämnda familjen tar med sig Wii.

Whee!


Eller så far jag hem, kurerar mig ordentligt och lägger mig och glor på Melodifestivalen (Sibel ska tävla, OCH BJÖRN GUSTAVSSON ÄR JU LUUKS SIDEKICK!) och Saturday Night Live (Zach Braff är värd).

Det blir en spännande cliffhanger, detta.


Host host på er.

Kommentarer

Populära inlägg