off to bedfordshire

hu vale, klockan är snart fem i fyra och jag är vaken fortfarande. känner mig dock vild och galen vid detta klockslag, så skippar versalerna.

när jag avslutat mitt förra inlägg kom jag på att jag ju skulle läsa ikapp mig på martina haags blogg på mama.nu.
(hon har fått nya bebisen nu förresten, kul kul!)
väl där hittade jag även mia skäringers blogg, och fastnade totalt i den.

stundtals intressant, djup och med en "jehovas"-kommentar på väl valt ställe. föga unikt. men ganska kul.

men ingen roar som martina...


nu ska jag kissa och hosta mig i säng.

förresten, är det bara jag som nästan gillar smaken av hosta? ni vet, som slemhosta fast utan konsistensen?
äckligt, jag vet. kanske är det som en bekräftelse på att hostandet gjorde lite nytta... och därför man gillar det?
eller man och man, det är väl bara jag som gillar det. gillar är att ta i, för den delen. but i'm not hating it.



ok. enough said.

Kommentarer

Populära inlägg