grått nytt hår

Hoj ohoj.

Nu är det tjugohundraåtta. I år blir jag 22. Oj oj. Tid flyger.

Just nu är jag hos Abrahams, med Axelssons och Östbergs, men det känns inte som en parmiddag där jag är sjunde hjulet, som jag kanske trodde innan... det känns bra. Det är väldigt kul. Vi spelar nintendo wii och härjar på.
Jag var kass på tennis i början, men kom på att det var för att vi inte ställt in konsollen på vänsterhänt.
Jag är ju vänsterhänt.
Så sen gick det bättre.
Var ganska vass på bowling också. Det gick långsamt men rätt bra. Ungefär som när jag bowlar live alltså.
Men boxning var nästan roligast. Jag gav Marie fett med stryk. Tror jag. Jag vann i alla fall...

Har lovat Kurus och Henke att göra appearances hos dem också... får se om jag hinner. Annars blir det till att be om ursäkt.


Det har varit en bra helg. Fredan blev riktigt mysig, med shopping med Johanna och Ella, sen biljard och Bishops med Sandra, Michaela, Henke och Jacob, sen "Arn" the movie med samma gäng plus AnnaKarin. Den var över förväntan, och Arn var ju gullig. Men vissa saker skrattade man åt. ¨

Efter bion gick AnnaKarin hem och vi ville på mer party, så gick mot O'Learys. Det blev inget, men det var väldigt kul när vi gick i bredd på vägen och Jacob sa "tänk om det kommer en bil nu, den kommer baske mig få väja", jag svarade "ja du Jacob, kommer det en bil nu så blir du nog bra skitnödig.
Han: "Ja är det nåt jag är rädd för så är det bilar."

HAHA.

Lördag var det inflyttningsfest hos AnnaKarin. Vi var samma gäng igen och höll igång till kvart i fyra.
Hade sjukt kul.


Nu orkar jag inte berätta mer för vi ska leka pluppfisk.


Puss.

Kommentarer

Wisconsin sa…
Pluppfisk sounds exciting... tell me more!
S sa…
Det var inte så roligt som det KAN vara. Man måste nog vara in the mood. Men vi skrattade ju i alla fall...
Man stoppar in två eller tre sockerbitar under överläppen, så det ser ut som framtänder (roligast var att abrahams hade bara råsockerbitar, så tänderna såg riktigt skabbiga ut)... och sen ska man säga pluppfisk utan att tappa ut dem. Typ.
Men vi misstänkte att Linnéa missat nån detalj när hon gav instruktioner. Eller jag vet inte.
Wisconsin sa…
I wanna play, I wanna play!

Populära inlägg