släpp aldrig ner mig

ONT I HUUUUUUVET.

Nej man ska inte sitta vid datorn då. Jag vet.
Men jag var tvungen att stämpla. Hade tydligen inte gjort det på en månad. Oops.
Fast det betyder ju 1400 pistoler på torsdag. Bra bra, för jag har inte så mycket mat kvar hemma...


Nu har jag i alla fall köpt min långstång på Ikea. 49 kr kostade den = 17 kr över på kortet! Whee. Men ingen korv blev det, bara kaffe och en sockerfri Delicatoboll. Som jag slapp betala.

Det var en trevlig Ikea-kväll. Vi var övertrötta och skrattade åt allt, och så fick vi träffa vår gulletös Erika, som jobbade och stod i.

Nu ska jag ta piller och åka hem och göra höst i mina storfönster.
Det är nystädat och helskurat hemma, så det ska bli fett nice.



Det var allt från mig,
Sanna Mattsson.

Peace.

Kommentarer

Populära inlägg