Would you love me 'til I'm dead? Or is it someone else instead?

Haha. Min mamma är hi-tech. Hon har börjat blogga! Hur ballt är inte det. http://aggisen.blogspot.com/, om ni vill kika.
Hittills finns hela ett inlägg.
Men så har hon ju nyss skapat bloggen också.


"På liv och död" var ungefär så kul som det alltid är. Vi skrattar såklart inte åt olyckorna, bara åt de lökiga rekonstruktionerna av dem, med kassa skådisar, och mänskor med extremt fula, udda, nyskapande, groteska frisyrer och klädstilar.
Cracks me up every time.
(Det betyder att det får mig att skratta, mamma.)

Alltså. Ja. Jag ska gå och lägga mig. Jobbar 11-19 imorn. Åtta timmar per dag, tisdag - lördag, denna vecka.
Sen är jag uppsagd.

Har inte skrivit på nya behovsavtalet ännu; vill inte det, innan jag vet hur det blir med alla andra jobb jag sökt.
Hoppas innerligt på City café. Det verkar mest hänga på ifall chefens plastson Mackan, som jobbar där nu, får det där lagerjobbet han sökt.
I så fall får jag hans jobb.

Pleeeease.


Hmm... fniss, fniss. Jag säger då det.
Kul, på min ära. Vad? undrar du.
Det behåller jag för mig själv, säger jag.

Jag kan då konsten att vara mystisk, jag!


... Närå. Inte speciellt.


Måste säga att jag inte förstår mig på Facebook sådär hurra-bra.
Men lite trevligt är det ju förstås.

Nu ska jag bilddagboka, sen lägga ner surfandet.

(Såg att jag bloggat om att jag ska köpa laptop, sen i mars. Pinsamt. Men det kommer, det kommer.)

Kommentarer

Unknown sa…
Hej, *puss* Nu är jag äntligen här och läser.. Pinsamt hur länge det dröjt... Bara inte kommit mig för sas..

Populära inlägg