mystery facebook

Jag funderar på att bli Mystery Shopper. Det var Marcus som kläckte idén som jag själv borde kläckt.
Inte dumt, på min ära.

Vad tror ni om att ansöka via betterbusiness.se? Är de seriösa?

Jag avvaktar lite...



Just ja. Det som var allra roligast på Skatan igår var väl ändå Mansforumet. I alla fall första halvan, och allra särskilt när Johan tjöt "Goddamn!" av glädje.

Glömde säga det igår.


Nu ska jag signa up på Facebook. Vad lustigt det är med såna här företeelser. Hade aldrig hört talas om stället över huvud taget. Så frågade min syster Johanna - av alla människor - mig i onsdags om jag inte blivit medlem där än, för det var ett sånt trevligt ställe.

Nää, svarade jag nollställt, och ställde några följdfrågor.

Sen dess har inom en kort tidsepok Jay Leno skojat om det i teve när jag sett på, och Joakim bloggat om det (och jag läst).

Allt tyder på att jag måste bli medlem. Bara för att utforska det hela...


Sen ska jag åka hem och göra mig mötesklar. Idag är det Lillvesslan som har tal. Yes!

Kommentarer

Populära inlägg