I can be anything you like

Har suttit och läst gamla bloggar. Från förra september, oktober, november och december, typ.
Alltså fy vad jag är rolig ibland. Det är ett faktum jag lätt glömmer bort.
Men blir lika glad varje gång jag upptäcker det.

Nå, nu är det inte säkert omvärlden håller med mig. Det kanske bara är min jävighet som gör att jag tycker det är klämkäckt och kul, det jag skrivit.

Men so be it.


Jag och mamma såg film om Kungsträdgården förut. Den var fin. Tänk att jag aldrig varit där.
Det måste ändras på.


Jag har sökt jobb på Sköna Under och Twilfits kommande butik i Birsta, idag. Via mail. Spännande.

Måste komma ifrån det där... chefsskapet.
Men kommer sakna Anna och Lisette nåt fruktansvärt. De är världens bästa kalegas.


Aj in my head.

Jag ska skriva ett underbart Viveka Lärn-citat här nån dag. Men inte idag... för boken ligger hemma hos mig.


Nämeneee...

puss och god natt.

Kommentarer

Populära inlägg