brittisk splatter woho

Haha. Har nyss sett Shaun of the dead. Ganska rolig.
Men säkert roligare om man sett Dawn of....

Lite läskig var den också - hallå jag ska faktiskt sova, leva och bo ensam, för ännu har ingen friat, så jag ser vanligtvis inte saker som skulle kunna vara minsta läskigt - så jag sov en stund mitt i.

Men kompisen till huvudpersonen var ganska charmig och så.

Vi är hos Ingemar. Kurus och jag. Och Johan och Amadeus. Raninen och Isak var här också, småkillarna, men har åkt.

Vi bör också åka. Åka hem och sova.


Jag har sökt tre jobb i veckan. I onsdags tror jag. Charm Birsta (den rosa), Akademibokhandeln Birsta och JamJam Birsta (men om jag får jobb där kommer det sluta riktigt illa, med en fatso-kropp som går till historien).
Hoppas på svar snart.

Tomas bad mig dra åt helvete i torsdags, tror jag. Eller så sa han "det är åt helvete". För att jag antog att jag inte skulle jobba förrän vi hört nåt från facket, eftersom varken cheferna eller a-kassan vet om jag äe uppsagd eller ej.

Men jag skulle visst jobba i torsdags. Hade missat det. Kom lite sent. Fick helvete, bokstavligen.

Dags att byta jobb, jooo.


Nu ska vi åka. Puz

Kommentarer

Populära inlägg