wake from your sleep

Min mage är stor och svullen, ty jag har ätit socker i flera dagar. "Jag har ju semester."

Jag känner mig kantig och avig. Men är lite glad, för jag köpte jeans idag.

Först köpte jag nästan ett par gråsvarta, vanliga, på H&M, för ynka 198 kr. Men rumpan vart väääldigt stor och ful i dem. Jag kände mig som ett lekisbarn på nytt (ärvde och bar ofta allsköns knepiga benkläder på den tiden), så medan jag stod i kön åtrade jag mig.

Jag blev less, och vi gick och fikade på Charm istället.

Men sen dök vi in på Monkii en snabbis, och där köpte jag ett par rediga, mörkblå, ganska slimmiga jeans.
Inget går ju upp mot mina Lee, men dessa är goda konkurrenter ändå.
Och röven blev rätt bra.

Har nu betalat räkningar, och lökat runt i Maland sen ung. kl 13.30. Eller ja, vi var ju på Birsta och lite sånt förut.

Får se om jag stannar här ikväll eller... inte.

Tror inte jag har mer att förtulla.


Drömde inatt att jag var populär bland en massa killar och män. Det var trevligt.

Kommentarer

Populära inlägg