I love Paris in the fall

Hej.

Jag har kommit på varför det finns så många låtar om olycklig kärlek.
Why? you say.
Därför att alla musiker är så odrägliga i kärleksförhållanden.

Ha!

Näråmeneee...


Jag jobbar och sover, jobbar och sover, just nu.

Eller, just nu är jag i Maland och gör onödiga och nödvändiga saker på Internet, och ska snart skriva tal.
Ont-i-huvet gör mig omotiverad.


I lördags gifte sig faster Anki med sin påg Mats, det var fint, och jag är nöjd med tårtan jag bakte.

Igår spelade jag minigolf med mamma och pappa i parken i stan. Jag förlorade fett, men det var väldigt nice ändå.


Kommer inte ihåg om det var nåt särskilt jag ville ha sagt.
Jag måste verkligen köpa en dator, så jag kan blogga som en normal människa, med en normal uppkoppling och en normal dator.
Ingemar tipsade mig om en för dryga fem lök, på dustinhome.se. Ska kolla upp.


Hmm. Måste nog be mor om massage innan det blir nåt tal.

Usch. Man är redigt seg när man jobbat två sexdagarsveckor i sträck, med feber och förkylning som en framträdande del av andra veckan.

Bara en sexdagarsvecka kvar nu.
Sen ska jag sova i ett dygn.

Sen blir det vanlig heltid ett tag, och sen: VACACIÓN!

Vet inte vad jag ska hitta på. Känner för att åka bort nånstans och bara andas annan luft.
Kanske till Camilla i England. Kanske till Paris (men med vem?!).
Kanske till Gäddede.

Det känns i alla fall lite lyxigt att jag, Marie och AnnaKarin ska bo två nätter på Plaza i Umeå i september, istället för sedvanliga en natt.
Det blir relax för hela slanten alltså. Och för en gångs skull kanske man fattar nåt av sammankomstprogrammet på lördagen.

Så det längtar jag till.


Just, apropå längta. Olle Garp läste upp mitt sms i Morgonpasset imorse. ^^
Det handlade om vad man längtade efter, i vinterväg. Så jag tog fram min kvasidjupa sida och skrev och berättade.

Hi, hi.

Nu ska jag bilddagboka klart. Sen göra nåt annat.

Kommentarer

Populära inlägg