clamour for glamour

Hej på er.

Jag sitter i Langsjös hus, det är bara jag och mamma här.
Jag har lajat med lite bilder från helgens event, och nu sitter jag och avnjuter min systers spellista. Det finns några guldkorn faktiskt, men man får sålla hejvilt.

Fray - How to save a life, spelas nu. Den är fet.

Jag sjukskrev mig från jobbet, känner mig helrisig. Har eventuellt lite feber. Men helt säkert är att jag har gräsligt ont i halsen och bröstkorgen, och en sabla hosta har jag också. Usch.
Nåja, jag får ju vara hemma och softa istället för att stå och lukta ofrivilligt på Tomas. So I should shut up and be happy, som tysken sa.

Hmm...

Jamen åh. Oj vad roligt vi hade i lördags! Det var ju värsta musikhändelsen i Delsbo. Stigs dåliga samvete stod på scen, med ny sångare (min gamla 'roomie' Johan) och allt!
He he.

Och så var det allmänt festligt, med dans och chips och hela baletten.

Jag svängde mina ganska nyrakade, och således inte lurviga, ben i en bugg med Håkan. Han var vass.
Sen försökte jag mig på samma sak med Anders Holms... det gick okej.

Sedemera lirade killarna, och de var faktiskt grymt tajta och över förväntan bra.

Efter det stuffade vi loss lite allmänt, försökte se coola och disco-aktiga ut. Det var fett skoj.
Ibland gick vi på diverse månskenspromenader för att hämta luft. På en av dessa råkade jag peta ut en av AnnaKarins linser. Det var roligt och dåligt samtidigt.
Men det bästa var att hon fick två olika blånyanser på ögonen.

Ja just ja, jag fick kramar till höger och vänster också. Det var nästan det bästa. Ni vet ju hur jag älskar att få kramar.

Och så inleddes ett intressant (tror jag) samtal när kvällen övergått i natt, men mitt i allt kom en av resekamraterna och sa att det var dags att åka.
Så det avbröts, och vi drog motvilligt hem.

Det var falsk allsång i början av resan, men sen bytte Marie skiva till Absolute Relaxed, och då somnade jag och drog timmerstockar halva resan hem. Typ.


Väl hemma efterfestade jag, AnnaKarin och Marie med vattendrickning. Sen slocknade vi.



Ah. Lyckat på min ära!


Nu ska jag se hur mamma har det i jacuzzin. Kanske tar mig ett dopp själv.

Kommentarer

Populära inlägg