home is where the heart is

Jag skulle på Rusta och köpa färg till mitt köksbord.

Kom hem från Rusta och Willys med femtusen städ- och hushållsgrejor till. Tänkte att det var lika bra; imorgon efter jobbet ska jag ju hämta nyckeln på stan, och sen åka direkt till lägenheten och börja röja.
Whee.

Så nu har jag mopp och hink, sop och skyffel, dammsugare, microfibermopp, roller och penslar, färg till bordet, klorin, tvätt- och sköljmedel, diskmedel, svampar, diskborste, trasor... och så vidare.
Det är mycket med det här. Men kul att handla på sig medan man har fett med kosing.


Det tar på krafterna att handla och planera så mycket, så nu skulle jag behöva sova resten av aftonen. Är redigt trött.

Meeeene, nu blir det bibelläsning, middag, Felicity och möte. Möte på en onsdag denna vecka. Knepeliknep.

Oooh jag längtar tills imorn! Jag och Marie ska röja järnet i Korsta. Hi hi.



Hej så länge.

Kommentarer

Populära inlägg