tutti frutti rutti rutti

Jag vill:

åka utomlands
hitta en mysig lägenhet i Haga på icke-bottenplan (helst på Bragegatan)
bli sanslöst förälskad

... fast det sista är det inte nån superbrådska med.



Det finns inga lägenheter!! En enstaka etta till salu i Haga. På Västergatan. 20 kvadrat. Det är inget hem, det är en... inkvartering. Säkert inget riktigt kök heller, jag kommer inte ihåg.



Jag har så mycket att göra imorgon och på lördag så jag blir alldeles nödig av att tänka på det.
Eller egentligen är det inte så mycket... men jag är ju lite speciell när det gäller ta-det-lugnt-behov.

Se bara:

Fredag:
Dubbel körlektion 9.40, sen jobb 12-20, sen Marit Bergman på Pipeline (NEJ jag gillar inte henne, men jag går för sällskapet och det fina initiativets skull), sen översovning hos AK.

Lördag:
Jobb 7-15, sen träffa Emmie på Birsta och shoppa väska åt henne, sen hem till mig och studera.
När hon har åkt hem planerar jag och mamma att ha drinkmakarafton. Och drinkdrickarafton, aswell.

Det mest stressande är att jag är förkylningsrisig med halstjocknad och hosta ikväll (mamma är ju sjuk), så jag vet inte om det blir nåt överhuvudtaget imorgon.
Jobbigt att inte veta vad man ska ställa in sig på.


Topp två roligaste grejerna i teve ikväll var när Ann Söderlund skulle vara sexig, och hade på sig nån slags kattmask och svarta stay-ups och skrek "kom och hjälp mig" i hennes och Nanoks lägenhet.
Och så när Anders och Måns alldeles i slutet av programmet sjöng Mauro Scoccos gamla dänga "Sång för dom ensamma" eller vad den heter, och simulerade att de hade banan i munnen under sista meningen.

Oh how I laughed.



Nu blir det Love my way.

Kommentarer

Populära inlägg