you will never be my fool

Jaha.

En redovisning av senaste veckan? Någon som är intresserad?


Åååååh, okej då. Jag berättar väl då.

Jobb, jättejättefin sammankomst, kramar, skratt, kära återseenden, fin umeå-utsikt, tjänst, teve, pms, konstant trötthet och underbara syskonbarn.

Och så passade Ella på att spy två stora kaskader i mina föräldrars dubbelsäng, när hon och jag låg där och skulle natta, och hon drack välling, och alla andra var på möte, och jag var hemma med pms-relaterad dödsdepression.

Men det gick ju det med. Man får en underlig omhändertagande instinkt när barn är sjuka.
Det är ganska coolt.


Nåja. Nåt annat nytt har jag väl inte direkt. Inget jag vill berätta i alla fall. Oh så mystiskt det där lät. Hihi.


Jag vill ha Magic Numbers nya skiva, och en biljett till deras sverigespelning i februari. Tack.



"Aprés moi" (inte med Magic Numbers) är VÄLDIGT bra.


Nä, nu får jag allt börja preparera för vt-genomgång. Det är hos Peppe ikväll. Och jag har inte bakat nånting alls. Busigt va.



Ikväll är Regina Spektor med i Musikbyrån. Det är det enda jag måste se på teve. Tänker inte ens spela in Idol medan jag är borta. Det är så värdelöst nu när Danny och Linda är borta. Och så vet man ju ändå att Markus välförtjänt vinner allt.


Då så.

Kommentarer

Populära inlägg